El proper mes de febrer començaran els nous cursos d'hivern de l'Aula d'Hostaleria del Ripollès, que s'allargaran fins a l'abril. Uns cursos que es caracteritzen per la seva diversitat, originalitat i per tenir uns professors de luxe. Aqui podeu consultar quins son els cursos programats.
ENSENYA A MENJAR BÉ ELS TEUS FILLS
Grup Nestlé creu que ensenyar a menjar bé als nens és important per tenir una bona salut en el futur i preveure moltes malalties, com ara l'obesitat. Nestlé ens proposa aprendre a realitzar receptes infantils adequades per tal d'elaborar una dieta sana.
DIES: 2 de Febrer
HORARI: Dijous de les 19.00 a les 21.00 h
PROFESSOR: Grup Nestlé
PREU: Gratuït
LA TEMPTACIÓ... SÓN LES POSTRES
El pastisser del Restaurant Les Cols d'Olot ens explica els secrets de les postres i els petits fours que s'elaboren en el marc d'una estrella Michelin.
DIES: del 6 al 27 de Febrer
HORARI: Dilluns de les 19.00 a les 21.00 h
PROFESSOR: Jordi Puigvert, pastisser del Restaurant Les Cols d'Olot
PREU: 50 €
PER ESTALVIAR COMENÇA PER APROFITAR
Des de Barcelona i Argentina arriba un grup de joves creadors cuiners que viatgen arreu del món cuinant. Ara vénen a trepitjar la nostra comarca amb el desig d'ensenyar-nos una cuina revolucionària, econòmica i d 'última tendència, mitjançant l'aprofitament del menjar.
DIES: del 7 al 28 de Febrer
HORARI: Dimarts de les 19.00 a les 21.00 h
PROFESSORS: Federico Schatz, Federico Carrasco, Eduard Vilardell i Gonzalo Martínez
PREU: 50 €
CUINA DE QUARESMA
Reinventarem la cuina clàssica de la Vella Quaresma amb plats de sempre combinats amb noves propostes culinàries.
DIES: del 6 al 27 de Març
HORARI: Dilluns de les 19.00 a les 21.00 h
PROFESSOR: Angelina Garcia
PREU: 50 €
LA MÀGIA DE LA RATAFIA
Jaume Fàbrega és un especialista de l'univers ratafiaire, ell ens explicarà els secrets d'aquest licor antiquíssim i Meritxell Puigvert ens mostrarà les seves aplicacions als fogons.
DIES: 1 i 2 de Març
HORARI: Dimecres i Dijous de les 19.00 a les 21.00 h
PROFESSOR: Jaume Fàbrega (professor de gastronomia i director del curs d'enologia a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB) i Meritxell Puigvert (professora Cicle Formatiu de Grau Mig de Cuina de l'IES Abat Oliba i Aula d'Hostaleria del Ripollès).
PREU: 25 €
CUINA AFRODISÍACA
Els professors de l'Aula d'Hostaleria del Ripollès ens fan una proposta molt arriscada per celebrar l'arribada de la primavera, t'atreveixes a participar-hi?
DIES: del 3 al 6 d'Abril
HORARI: Dilluns a DIJOUS DE LES 19.00 A LES 21.00 H
PROFESSORS: Cuiners de l'Aula d'Hostaleria del Ripollès
PREU: 50 €
Cada vegada els cursos al gran públic que ofereix l'Aula d'Hostaleria del Ripollès tenen més èxit i més demanda, fins al punt que es van haver de tancar llistes d'inscripció abans d'hora en els darrers cursos de tardor.
Aquest hivern l'Aula d'Hostaleria no deixarà indiferent a ningú amb el variat ventall de cursos que ofereix, des d'un curs gratuït per ensenyar a menjar bé als fills, passant per la temptació dels postres, la cuina de l'estalvi, el record de la cuina de Quaresma, les aplicacions de la tradicional ratafia als nostres plats, fins al descobriment de la cuina afrodisíaca.
Uns cursos que fins i tot ja compten amb adeptes de comarques veïnes com la d'Osona.
Per informar-se o inscriure's cal adreçar-se al Consorci Ripollès Desenvolupament, al Polígon Industrial Els Pintors, c/ Joan Miró 2-4 de Ripoll, tel.972.70.44.99 e-mail: crdaula@ddgi.es
Us enviem adjunts els fullets publicitaris on hi trobareu tots aquests cursos.

ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2006 a les 08:01
Et pot interessar
-
Societat Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
-
Societat Mor un motorista a les Llosses