Aquest divendres 15 de maig comença una nova edició, la cinquena, del cicle de xerrades Ripoll obert organitza per l'entitat Obrim els Ulls-Ripollès Solidari.
Obrirà el foc la qüestió palestina amb la presència de Roser Zaurin, Piler Egea i Ariadna Jové de l'organització Acciopal. El proper divendres, dia 22, el diputat al Parlament per ICV i exconseller de Medi Ambient, Salvador Milà, abordarà l'actual situació de crisi des de la perspectiva 'd'oportunitat' per canviar el model econòmic, social i ecològic.
El dia 29 serà el torn del futur model energètic, amb la presència de Sergi Armengol, membre de l'Associació per a l'estudi dels recursos energètics (AEREN). Les dues darreres sessions, el 5 i el 12 de juny, parlaran dels impactes del 'model supermercadista' i de la situació de Nicaragua. Totes les xerrades seran com cada any a la sala Eudald Graells de Ripoll a partir de les vuit del vespre.
Palestina obre el cicle 'Ripoll obert'
El cicle de xerrades d'Obrim els Ulls-Ripollès Solidari arriba a la cinquena edició


- El bolet de l'explosió a Beirut -
- Reuters
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de maig de 2009 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat Reclamen accelerar les obres de la nova base de manteniment de trens a Ripoll
-
Societat Sant Joan de les Abadesses elimina la Policia Local i incorporarà quatre vigilants municipals
-
Societat Una enginyera del Ripollès crea un programa per reduir les emissions dels vaixells
-
Societat El DNI i el passaport es podran renovar a Ripoll aquest estiu
-
Societat Converteixen en pisos turístics la casa d'estiueig del poeta Maragall al Ripollès
-
Societat Càritas de Ripoll ha ajudat 300 persones el 2024