Aquesta nit, a partir de les 22h.30 i al claustre del Monestir de Sant Joan de les Abadesses, es farà el primer dels dos concerts en homenatge al que va ser rector del Monestir, Mossèn Ton Martí. El concert serà de música clàssica i comptarà amb la presència de la Sra. Victoria Katsyuba, piano i del Sr. Pau Díaz, clarinet. Ambdós músics interpretaran temes de Robert Schumann, Johannes Brahms, Gerald Finzi i Francis Poulenc.
El segon concert es farà demà dissabte, serà de música tradicional i comptarà amb la presència del Sr. Amadeu Rossell, veu i guitarra, el Sr. Jordi Palau, flautes travesseres, el Sr. Pere Coma, contrabaix i el Sr. Ramon Prats, bateria que interpretaran músiques tradicionals del Ripollès, del País i d'arreu del món.
Mossèn Ton Martí va néixer l'any 1933 a Taradell i del 1977 al 2002 va ser rector del Monestir de Sant Joan de les Abadesses. Durant aquests anys la seva implicació amb la vila no es va limitar només en l'àmbit parroquial, sinó que va col·laborar amb institucions culturals, educatives i socials.
Després d'un any de la mort de Mossèn Ton Martí, la família, la parròquia i l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses volen dur a terme un acte de record i de reconeixement per la seva trajectòria personal, la constant implicació amb la vila i la seva ferma defensa de la cultura i la llengua catalana.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juny de 2005 a
les 08:22
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
-
Societat
«L'odi no t'apuja el sou»: la UGT presenta a Ripoll la campanya contra el discurs de l'extrema dreta
-
Societat
Paneque fa gala del «diàleg» amb els ajuntaments pel nou telecabina de Vallter
