L'empresa sueca de disseny Formuswithlove ha fet la presentació d'un nou producte a la cèntrica botiga d'art i fotografia Kont-ig, a la casa de cultura d'Stockholm. Aquest acte necessitava un tipus de refrigeri per oferir als convidats a la inauguració. Degut al contacte que es va establir amb Suècia quan membres de l'ajuntament de Ripoll i el Consorci Ripollès Desenvolupament hi van viatjar aquest passat hivern, els protagonistes escollits per al refrigeri van ser els productes del Ripollès. Uns productes típics com ara embotits, formatges, galetes, etc, així com també material promocional de la comarca.
L'acte ha consistit en tenir les portes de la botiga obertes fora de l'horari comercial, de les 18:00 a les 21:00 hores del vespre. Durant aquestes tres hores la gent ha anat entrant i sortint separadament, sense que en cap moment en produís una aglomeració. Aquest fet ha donat l'oportunitat de poder parlar amb molts dels assistents.
Es van imprimir unes targes per a l'acte, on hi constava la procedència dels productes que s'oferirien i la persona de contacte.
Sense cap dubte, els productes han agradat moltíssim i la gent s'ha mostrat molt interessada. De les 350 targes editades, pràcticament s'han repartit totes. Una mostra més dels contactes que el Ripollès intenta establir amb els mercats europeus per obrir nous camins i noves vies. Una feina que avança a bon ritme, ja hi ha persones que s'han interessat per com adquirir aquests productes del Ripollès.
ARA A PORTADA
-
Terra Continuen les pluges i baixen les temperatures: 17 comarques en avís aquest divendres Neus Climent
-
Societat Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits ACN
-
Cultura El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols Anna Mira Perich
-
Publicat el
13 de setembre de 2005 a
les 14:32
Et pot interessar
-
Societat
Un llamp fa caure un excursionista per un precipici de vuit metres a Setcases
-
Societat
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Societat La Colònia Llaudet torna a obrir aquest estiu en plena rehabilitació de la turbina històrica
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
