
L'Ski Club Camprodon –i en conjunt, la selecció catalana- continua demostrant que és un dels grans dominadors de l'esquí de muntanya. Aquest cap de setmana va aconseguir quatre podis al campionat estatal per equips d'esquí de muntanya que es va disputar a Cerler, al Pirineu aragonès.
Les dures condicions meteorològiques, amb boira i neu, van marcar una prova que inicialment s'havia de disputar a la zona de l'Hospital de Benasc. Finalment, es va optar per fer-ho a l'estació d'esquí de Cerler on es va marcar un circuit de 1.600 metres de desnivell positiu amb tres pujades i baixades.
La victòria en categoria absoluta va ser per la parella formada per Nil Cardona (Ski Club Camprodon SE) i Marc Pinsach (CE Cassanenca). Es van escapar juntament amb Miguel Caballero i Manu Merillas, de la Guàrdia Civil, però els van deixar enrere en el primer descens i van gestionar l'avantatge sobre la resta d'equips participants. El podi el van completar Xavier Freixinet (CE pedala.cat) i Pau Costa (Ski Club Camprodon SE). En categoria femenina també cal destacar el segon lloc de Clàudia Galícia (UE Sant Joan) fent parella amb Anna Comet (UE Vic) en una prova que van guanyar Marta Garcia (CE Calldetenes) i Maria Fargues (CE Pedala.cat).
El domini del club camprodoní també es va fer notar en categoria júnior. Entre els nois la victòria va ser per la parella formada per Sergi Artís (UEC Cornellà) i Joan Reyné (Ski Club Camprodon) mentre que en les noies l'or va ser per Laura Balet (UE Sabadell) i Eva Magret (Ski Club Camprodon).