Ripollès per la Independència es presentarà el 2 de juny

La presentació de la secció comarcal de l'Assemblea Nacional Catalana es farà al Teatre Comtal amb la presència de la periodista Patrícia Gabancho

Publicat el 16 de maig de 2012 a les 09:00
Ripollès per la Independència es presentarà en societat el 2 de juny. Foto: Arnau Urgell

Ripollès per la Independència, la secció comarcal de l'Assemblea Nacional Catalana, es presentarà en societat el proper dissabte 2 de juny. Ho farà amb un acte a les vuit del vespre que intentarà omplir el Teatre Comtal de Ripoll i en el qual intervindran la periodista i escriptora Patrícia Gabancho –que també és col·laboradora de Nació Digittal- i el membre de l'ANC Per Pugès.

A més, la presentació tindrà les intervencions dels dirigents de Ripollès per la Independència i de les autoritats polítiques que donaran suport a la iniciativa. També es projectaran imatges dels voluntaris de l'entitat i es farà un repàs a la feina feta fins ara i dels objectius futurs del projecte.

Cal recordar que a banda de la secció comarcal des de fa mesos en funciona una a la Vall de Camprodon mentre que a les darreres setmanes ha començat a caminar la de la de Vall de Ribes presentant-se als diversos plens municipals.