11
de febrer
de
2020, 09:00
Actualitzat:
16:22h
Comencen les obres per perllongar el carril bici de la Rambla Ibèria i connectar amb la plaça del Mil·lenari. Mentre durin els treballs, els vianants s’hauran de desviar pel carrer de Mart per passar-hi a peu. Mentre durin les obres, els vianants no podran passar per cap de les voreres de la rambla d’Ibèria entre el carrer de Pau Claris i el carrer de Rocafort.
A peu, l’Ajuntament recomana d’anar pel carrer de Mart. Pel que fa al trànsit rodat, hi haurà oberts els quatre carrils de la rambla, tot i que seran més estrets, per poder treballar a les voreres. D’altra banda, el carrer de Cellers i el carrer de Quintana quedaran en cul de sac i els vehicles no podran accedir cap a la rambla d’Ibèria des d’aquestes dues vies.
I per entrar al carrer de Mart amb vehicle només es podrà fer per l’entrada de l’oest. La finalitat del projecte és perllongar l’actuació ja realitzada a la rambla d’Ibèria i acabar aquest tram pendent d’executar, fins a arribar a l’encreuament de la plaça.
Les obres inclouen l’eixamplament de les voreres actuals, l’asfaltatge de la calçada, nou enllumenat, plantació d’arbrat i l’allargament del carril bicicleta de la rambla d’Ibèria fins a la plaça del Mil·lenari. Les obres tindran una durada de sis mesos i costaran 388.000 euros.
La proposta pretén transformar la secció del vial actual amb l’ampliació de voreres, plantació d’arbrat, condicionament del sanejament existent, instal·lació de nou enllumenat, reforma del ferm i perllongament del carril bicicleta, per donar continuïtat al tram ja acabat entre la Nacional 150 i el carrer de Pau Claris.
A peu, l’Ajuntament recomana d’anar pel carrer de Mart. Pel que fa al trànsit rodat, hi haurà oberts els quatre carrils de la rambla, tot i que seran més estrets, per poder treballar a les voreres. D’altra banda, el carrer de Cellers i el carrer de Quintana quedaran en cul de sac i els vehicles no podran accedir cap a la rambla d’Ibèria des d’aquestes dues vies.
I per entrar al carrer de Mart amb vehicle només es podrà fer per l’entrada de l’oest. La finalitat del projecte és perllongar l’actuació ja realitzada a la rambla d’Ibèria i acabar aquest tram pendent d’executar, fins a arribar a l’encreuament de la plaça.
Les obres inclouen l’eixamplament de les voreres actuals, l’asfaltatge de la calçada, nou enllumenat, plantació d’arbrat i l’allargament del carril bicicleta de la rambla d’Ibèria fins a la plaça del Mil·lenari. Les obres tindran una durada de sis mesos i costaran 388.000 euros.
La proposta pretén transformar la secció del vial actual amb l’ampliació de voreres, plantació d’arbrat, condicionament del sanejament existent, instal·lació de nou enllumenat, reforma del ferm i perllongament del carril bicicleta, per donar continuïtat al tram ja acabat entre la Nacional 150 i el carrer de Pau Claris.