El Ple del Consell Comarcal ha aprovat aquest dijous per unanimitat la proposta d’incrementar en un 1% les retribucions que perceben els treballadors i treballadores de l’ens comarcal. La proposta es preveu aplicar en la nòmina del mes d’octubre i amb efectes retroactius des de l’1 de gener de 2017. Afectarà al personal laboral, funcionari, eventual i directiu del Consell.
El Ple també ha aprovat la modificació del crèdit del pressupost comarcal 2017 per afrontar aquest increment. L’increment salarial arriba als màxims que preveu la Llei 3/2017, de 27 de juny de Pressupostos Generals de l'Estat, que fixa per a l'exercici 2017 un llindar límit d’increment de l’1%. La Disposició Addicional 23 dels Pressupostos de la Generalitat de Catalunya per a aquest 2017, aprovats el passat 30 de març, preveien la possibilitat d’incrementar les retribucions sempre amb l’autorització prèvia i en les quantitats que determinés l’Estat.
El Ple del Consell Comarcal també ha aprovat el Compte General de l’exercici 2016. S’ha comptat amb els vots a favor dels grups comarcals del PSC, PDCAT i ERC i l’abstenció dels grups de l’Entesa, CUP-CAV, Ciutadans i PP.
El Consell Comarcal del Vallès Occidental apuja els sous als treballadors
Incrementarà un 1% les retribucions de personal laboral, funcionari, eventual i directiu
ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 06 d’octubre de 2017 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025