Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha invertit 4,5 milions d'euros a millorar la línia Barcelona-Vallès per incrementar la fiabilitat i el confort dels usuaris.
En concret, ha invertit un milió d'euros en substituir la catenària entre les estacions de Plaça Catalunya i Sarrià, un tram en el qual en hora punta circula un tren cada 112 segons, i també ha destinat 3,5 milions en la renovació integral del túnel entre les estacions de Peu de Funicular i Baixador de Vallvidrera.
FGC ha destacat que aquestes obres s'han realitzat en horari nocturn i no han suposat cap afectació als usuaris, i s'emmarquen en la política de manteniment d'actius i renovació dels equipaments, instal·lacions i infraestructures per oferir un servei de qualitat.
FGC inverteix 4,5 milions d'euros a la línia del Vallès
Han estat actuacions durant la nit que no han afectat el servei
ARA A PORTADA
-
-
Santi Laiglesia no va redactar els anònims que va rebre Helena Jubany, segons la prova cal·ligràfica Redacció
-
«Anar a l'escola no pot ser un luxe»: famílies d'infants amb discapacitat denuncien la pèrdua del transport escolar Anna Mira Perich
-
Totes les línies de Rodalies tenen greus problemes 50 dies després de l'accident de Gelida Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
07 de gener de 2018 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Economia
Obren progressivament els primers establiments del nou Llac Center de Sabadell
-
Economia
Sabadell, líder en acompanyaments de reemprenedors
-
Economia
Set empreses reben els primers Reconeixements Empresarials de PIMEC Vallès Occidental
-
Economia
Alstom, Miquel Martí (Moventia) i el Sincrotró Alba, Premis Cambra de Sabadell 2023
-
Economia
Nadia Calviño visita Sabadell i en lloa la trajectòria industrial
-
Economia
GRÀFIC | L'atur puja a Sabadell al mes d'agost
