La ciutadania posa un notable a Aigües Sabadell

Els clients destaquen la informació i resolució d’avaries

Publicat el 19 de març de 2022 a les 15:00
La ciutadania ha avaluat el servei d’Aigües Sabadell amb un notable, un 7,7 sobre 10. Així ho ha informat la companyia en el marc del Dia de les Persones Consumidores, celebrat el passat 15 de març. Un resultat que ha sortit de l’enquesta duta a terme per la consultora especialitzada FeedBack.

Els clients han destacat, en especial, amb un 7,8 sobre 10 la puntualitat en rebre la factura, un 7,8 sobre 10 la informació i resolució d’avaries i un 7,7 sobre10 la pressió de l’aigua. En aquest sentit, l’empresa ha assenyalat que entre els aspectes més positius destacats pels sabadellencs hi ha el bon servei en general (46%), la bona continuïtat (21%) i la bona atenció a les persones (8%). Per contra, els aspectes a millorar, el gust de l’aigua (41%) i el preu (14%).

Una altra de les conclusions del qüestionari és que un 74% dels enquestats coneix les ajudes i bonificacions d’Aigües Sabadell per a les persones en situació de vulnerabilitat.

El 2021, la companyia ha rebut nou reclamacions per les vies oficials, quatre han arribat mitjançant l’Oficina Municipal del Consumidor, tres per la junta arbitral, una per la Síndica Municipal de Greuges i una altra per la Defensora del Client del grup CASSA. Les queixes, en línies generals, han estat vinculades amb fuites d’aigua, canvis de comptador o de nom i la resposta davant d’incidències, entre d’altres.