L'Ajuntament felicita els alumnes amb les notes més altes de selectivitat

S'ha tornat a reconèixer l'alumnat del Baccalauréat francès (Batxibac)

Publicat el 15 de juliol de 2019 a les 16:30
Les portes de l'Ajuntament de Sabadell s'han obert per rebre els alumnes amb les notes més altes obtingudes a la selectivitat. Nou nois i una noia, amb Enric Garriga, de l'Institut Ferran Casablancas, al capdavant. S'ha posat en valor l'esforç de tots els estudiants davant d'aquesta prova que és la porta d'entrada a l'ensenyament superior. 

El regidor d'Educació ha destacat la importància del pas que donaran tots ells, "heu de triar quin serà el vostre futur". En la mateixa línia que s'ha expressat l'alcaldessa, Marta Farrés, que ha assenyalat que "és important per fer allò que voleu fer". 

Així mateix, aquest any, igual que el 2018, s’ha volgut reconèixer també l’alumnat que, cursant el Baccalauréat francès (Batxibac), han obtingut una nota extraordinària en les PAU. Així, en total s'han rebut 11 alumnes: 10 del batxillerat espanyol i 1 estudiant de Batxibac. Tots tenen una nota d’accés superior al 9.

Amb tot, i posant aquests joves com a exemple, es vol destacar la necessitat d’una bona formació per anar projectant el futur. Els alumnes amb les seves notes d’accés respectives són:

ENRIC GARRIGA 9,800
ROQUE SALAVERT 9,760
GUILLEM MALUENDA 9,586
JOAN LLONCH 9,518
DAVID MOLINA 9,506
ADRIAN VIZUETE 9,416
ORIOL DE MIGUEL 9,412
JOEL JURADO 9,402
NÚRIA RAMÍREZ 9,400
ÀLEx PASALODOS 9,384

A banda, la millor nota de l’alumnat que ha cursat el BatxiBac ha estat Marina Llordella, amb una nota final de 9,726.