El 5 de gener els carrers de Sentmenat es tornaran a omplir amb la màgia de la Cavalcada de Reis. Les carrosses dels tres Reis i la seva comitiva vindran carregades de bons desitjos per a tothom. Els Reis de l'Orient començaran el seu recorregut a les 18 hores des del Castell de Sentmenat i des d'allà es dirigiran cap a la plaça de l'Ajuntament.
També s'aturaran al pessebre de la plaça Lluís Companys i després a l'església per fer l'adoració al nen Jesús i des d'allà aniran fins a l'Ajuntament.
El recorregut començarà al passeig del Castell i passarà pels carrers: Climent Humet, Sant Antoni, Plaça Lluis Company, Processó, Caldes, Sant Menna, Església, Anselm Clavé i finalitzarà a la plaça de la Vila. Aquí, els infants que ho vulguin podran lliurar-los en mà la seva carta a la plaça de l'Ajuntament.
Com a novetat, la Cavalcada de Reis arriba, aquest any, renovada i inclusiva. Per primera vegada, i sumant-se a la campanya de l'organització Mamas G Club, l'Ajuntament impulsa una cua inclusiva perquè els infants amb diversitat funcional puguin fer entrega de la carta als Reis d'Orient i gaudir de la nit més màgica de l'any amb tota normalitat.
Aquest és el recorregut de la cavalcada dels Reis d'Orient a Sentmenat
Arrencarà a les 18 hores des del Castell de Sentmenat
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat Redacció
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 04 de gener de 2020 a les 19:00
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera