Demà dilluns començaran les obres de remodelació de la vorera dels números parells del carrer d’Alfons XIII, al tram comprès entre el carrer de Narcís Giralt i el carrer de Sallarès i Pla. L’actuació consistirà en la renovació del paviment de la vorera, la vorada i la construcció de la rigola per conduir les aigües pluvials cap als embornals. S’aprofitarà també per fer reparacions puntuals al paviment de la calçada. Es preveu que l’actuació tingui una durada aproximada de 3 setmanes.
Durant el període d’obra, el transport privat no podrà accedir en aquest tram de carrer. Només es mantindrà la circulació del transport urbà i els taxis. Els usuaris dels tres guals existents en aquest tram de carrer (números 32, 48 i 50 del carrer d’Alfons XIII) no podran fer ús dels seus pàrquings mentre durin les obres.
Per minimitzar les molèsties els veïns disposaran d’una targeta per estacionar de manera gratuïta en zona blava durant el període que quedi inhabilitat l’accés als guals.
A hores d’ara, tant els veïns com els comerços de la zona ja han estat informats dels treballs i de la possibilitat d’obtenir aquesta targeta. Per fer la sol·licitud d’aquesta targeta, cal adreçar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, al carrer Indústria o bé trucant al 010.
Demà comencen els treballs per remodelar el carrer Alfons XIII
Societat
Es preveu que l’actuació tingui una durada aproximada de 3 setmanes
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
19 de juliol de 2015 a
les 15:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
