La Policia Muncipal de Sabadell ha detingut dues persones per intentar robar a un local tocant a la zona industrial del barri de Gràcia.
Els fets han passat aquest diumenge a les 13 h del migdia quan la policia local va rebre l'avís per part d’un ciutadà que hi havia un grup de tres individus intentant entrar al número 26 del carrer de Marià Aguiló, 26 a través de la persiana.
A l’arribada del agents, van identificar als tres joves, d’entre 23 i 32 anys, sent detinguts per un presumpte delicte de robatori amb força en grau de temptativa. En total van intervenir dues unitats de Policia Municipal.
Detenen dues persones per intentar entrar a robar en un local de Sabadell
Estan acusades d'un presumpte delicte de robatori amb força en grau de temptativa
ARA A PORTADA
-
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Vaga de mestres: nou termòmetre per calibrar el conflicte amb Educació en plena ruptura sindical Gerard Mira Sánchez
-
«Anar a l'escola no pot ser un luxe»: famílies d'infants amb discapacitat denuncien la pèrdua del transport escolar Anna Mira Perich
Publicat el
26 d’abril de 2021 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
