La Policia Municipal de Sabadell va detenir diumenge i a la mateixa prefactura del cos un home acusat de robar el vehicle a un amic en un bar, aprofitant que estava begut. L'home, però, va ser deixat en llibertat donat que havia retornat el vehicle en menys de 24 hores.
Els fets van passar aquest diumenge , quan un home va denunciar el robatori del seu cotxe. El mateix dia, però, a les 21.10 hores, es va presentar a la prefactura de la Policia Municipal un home assegurant que havia estat ell qui s'havia endut el cotxe, i que el tornava, motiu pel qual va ser detingut per un delicte de furt de vehicle i es van fer les diligències judicials corresponents.
L'home, però, va explicar els fets. Es donava la situació que l'home és amic del propietari del cotxe robat, i que plegats van estar en un bar bevent. El propietari del turisme va deixar les claus del cotxe a la barra, i el seu amic les va agafar i va marxar amb el cotxe.
Per aquest motiu, el propietari va denunciar el robatori del vehicle, suposadament perquè no recordava els fets, motiu pel qual quan l'amic es va presentar a la prefactura se'l va detenir. Tot i això, l'explicació i el fet que retornés el vehicle abans de 24 hores va rebaixar el grau dels fets, passant a ser un furt d'ús de vehicle, i va ser deixat en llibertat.
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
12 de març de 2018 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
