Dos joves de 23 anys han resultat ferits, un d'ells de gravetat, aquest diumenge al migdia en un xoc entre dues motos i un cotxe a la carretera B-124 a Castellar del Vallès (Vallès Occidental). Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), el sinistre ha passat a les 13.29 hores al punt quilomètric 14, on, per causes que es desconeixen, han xocat els dos ciclomotors i el turisme. A causa de l'impacte han resultat ferits els dos motoristes de 23 anys, un de gravetat i l'altre de poca gravetat, i el conductor del cotxe ha quedat il·lès.
Els dos joves han estat evacuats a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell, l'afectat més greu en helicòpter i el més lleu en una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). En aquest accident també hi han treballat una dotació dels Bombers de la Generalitat i tres patrulles dels Mossos d'Esquadra.
Dos ferits, un d'ells greu, en un xoc entre un cotxe i dues motos a Castellar del Vallès
Societat
Tots dos han estat evacuats a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
09 d’abril de 2017 a
les 21:45
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
