Dos joves de 23 anys han resultat ferits, un d'ells de gravetat, aquest diumenge al migdia en un xoc entre dues motos i un cotxe a la carretera B-124 a Castellar del Vallès (Vallès Occidental). Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), el sinistre ha passat a les 13.29 hores al punt quilomètric 14, on, per causes que es desconeixen, han xocat els dos ciclomotors i el turisme. A causa de l'impacte han resultat ferits els dos motoristes de 23 anys, un de gravetat i l'altre de poca gravetat, i el conductor del cotxe ha quedat il·lès.
Els dos joves han estat evacuats a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell, l'afectat més greu en helicòpter i el més lleu en una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). En aquest accident també hi han treballat una dotació dels Bombers de la Generalitat i tres patrulles dels Mossos d'Esquadra.
Dos ferits, un d'ells greu, en un xoc entre un cotxe i dues motos a Castellar del Vallès
Tots dos han estat evacuats a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell

ARA A PORTADA
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
-
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025 Redacció
Publicat el 09 d’abril de 2017 a les 21:45
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025