Un noi i una noia han mort aquest diumenge a primera hora del matí en un accident de trànsit a la carretera BV-5101, al terme de Santa Agnès de Malanyanes de La Roca del Vallès. El cotxe amb el que viatjaven ha sortit de la via per causes que encara s'estan investigant. El sinistre ha tingut lloc al punt quilomètric 0,1 de la via. Les víctimes eren el conductor i la passatgera davantera del vehicle.
Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Dos morts en un accident de trànsit a La Roca del Vallès
Un cotxe ha sortit de la via per causes que encara s'estan investigant | Han mort el conductor i la passatgera davantera
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de desembre de 2017 a
les 22:46
Actualitzat el
17 de desembre de 2017 a les
22:48
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
