Dues persones van resultar ferides, de caràcter lleu, en l'atropellament d'una motocicleta a un vianant a la confluència de l'avinguda Matadepera i el carrer Bonaigua. La incidència es va produir aquest dijous al matí, a les 10.28 hores.
El conductor, un home de 47 anys, va envestir a una persona, de 33, que segons la Policia Municipal de Sabadell, "creuava el carrer per un lloc inadequat". El motorista va ser traslladat al CUAP Sant Fèlix. Fins al lloc es van desplaçar dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i una unitat del cos policial.
Dues persones ferides en l'atropellament d'un motorista a un vianant a Sabadell
Només el conductor del vehicle va necessitar el trasllat a un centre sanitari
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 03 de desembre de 2021 a les 17:20
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure