El Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) ha tancat el 2017 amb un increment del 22,46% de visites respecte a l'any anterior, amb 129.327 usuaris. Un augment que l'equipament cultural ha atribuït a l'exposició Leonardo da Vinci. El geni i els invents, així com a una programació de més activitats al llarg de l'any.
Del volum de visitants, el 52,32% han estat individuals, un 45,52% de públic escolar, que ha registrat una crescuda, i 2,16% altres grups. Així, el mNACTEC en els últims quatre anys pràcticament ha duplicat el nombre d'usuaris, passant de 64.904 el 2013 a 129.327 el passat 2017.
El museu de Terrassa és la seu central del mNACTEC, que compta amb tres més: Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug, Museu de la Colònia Sedó d'Esparreguera i Farga Palau de Ripoll, que han incrementat les visites un 30,05%, un 43,44% i un 14,24% respectivament.
El mNACTEC incrementa un 22% les visites i frega els 130.000 usuaris
En els últims quatre anys ha duplicat la xifra de visitants
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2018 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
-
Societat Obres de reparació puntual del paviment la Gran Via de Sabadell: del 18 al 22 d'agost
-
Societat Reobre tot el centre comercial Via Sabadell tres mesos després que hi morís un client per un esfondrament
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places