El Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) ha tancat el 2017 amb un increment del 22,46% de visites respecte a l'any anterior, amb 129.327 usuaris. Un augment que l'equipament cultural ha atribuït a l'exposició Leonardo da Vinci. El geni i els invents, així com a una programació de més activitats al llarg de l'any.
Del volum de visitants, el 52,32% han estat individuals, un 45,52% de públic escolar, que ha registrat una crescuda, i 2,16% altres grups. Així, el mNACTEC en els últims quatre anys pràcticament ha duplicat el nombre d'usuaris, passant de 64.904 el 2013 a 129.327 el passat 2017.
El museu de Terrassa és la seu central del mNACTEC, que compta amb tres més: Museu del Ciment Asland de Castellar de n'Hug, Museu de la Colònia Sedó d'Esparreguera i Farga Palau de Ripoll, que han incrementat les visites un 30,05%, un 43,44% i un 14,24% respectivament.
El mNACTEC incrementa un 22% les visites i frega els 130.000 usuaris
Societat
En els últims quatre anys ha duplicat la xifra de visitants
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
13 de gener de 2018 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
