El Síndic de Sabadell descentralitza l'atenció a la ciutadania

Aquest dimecres ha obert el primer punt d'atenció a la seu de l'Associació de Veïns de la Creu de Barberà

Publicat el 31 de gener de 2024 a les 15:44
La Sindicatura de Greuges de Sabadell ha obert el primer punt d'atenció a la ciutadania descentralitzat aquest dimecres, en aquest cas a la seu de l'Associació de Veïns de la Creu de Barberà. El Síndic, Josep Escartín, i la presidenta de l'AV, Anna López, han signat un conveni de col·laboració que converteix la Sindicatura de Sabadell en la primera sindicatura local que descentralitza l'atenció pel territori.

"És bo que sigui l'administració qui s'apropi a les persones, i no que sempre sigui la gent qui s'hagi d'apropar a l'administració", ha declarat el Síndic, que ha assegurat que "creu fermament" en la proximitat i la descentralització com un dels "pilars necessaris per garantir una bona administració i ser present i proper". La previsió és obrir nous punts en diferents barris al llarg d'aquest any 2024.

En aquests punts d'atenció als barris, tots els veïns de Sabadell podran fer les mateixes gestions que a l'oficina del Síndic, ubicada al Casal Pere Quart, com ara presentar queixes o fer consultes, no necessàriament del mateix barri.

Aquest nou canal se suma als que ja ha posat en marxa la Sindicatura, com el telèfon, les xarxes socials, el Whatsapp (699 87 98 44) i altres iniciatives com El Síndic a Casa Teva o El Síndic a 15 minuts, que permeten a les persones amb mobilitat reduïda ser atesos al mateix habitatge o al Centre Cívic més proper, sense limitació d’horari ni de dia de la setmana (amb cita prèvia al 93 726 42 11).