Elite Taxi Sabadell ha contribuït amb aquesta proposta i la setmana passada va lliurar un altre vehicle per a la flota. Es tracta d'un petit taxi, amb el logotip que llueixen tots aquests turismes per la ciutat i l'escut de Sabadell. El lliurament no només va ser del petit transport, ja que anava carregat amb dolços i gominoles.

L'interior del petit vehicle, farcit de dolços Foto: Elite Taxi Sabadell
La iniciativa del Taulí ha estat possible gràcies a l’Onada de Petits Somriures, la campanya que busca convertir l'espai en un fons marí i que fa unes setmanes va inaugurar la reforma del Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP).
Molt contents i agraïts amb @EliteSabadell que han lliurat avui al @parctauli un taxi elèctric amb què els infants es podran desplaçar per la planta de Pediatria. Gràcies per col·laborar novament amb l'Onada de Petits Somriures. #taxi #nensrelaxats #humanització #pediatria.