Ensurt el que es va viure aquest diumenge 25 d'abril al migdia a un bar del centre de Sabadell. A les 15.13 hores es va rebre l’avís d’un incendi en un establiment de restauració, al carrer Església, 13.
La Policia Municipal de Sabadell va avisar als bombers que van intervenir amb una dotació. Fonts municipals van determinar que la causa de l’incendi va ser una fregidora, quedant la cuina inutilitzada.
No obstant això, tot va quedar en un ensurt, ja que no va haver ferits per cremades ni inhalació de fum. En total van intervenir una dotació de Bombers, una unitat del SEM i tres unitats de Policia Municipal.
Ensurt en un bar del centre de Sabadell per l'incendi a la cuina
Cap persona va resultar-ne ferida
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2021 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès