Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) aposta per revitalitzar el Vapor Turull per concentrar-hi elements de valor cultural, una zona verda i crear un aparcament soterrat. Així ho ha explicat l’alcaldable republicà, Juli Fernàndez, que aquest dimarts ha fet el primer acte polític al costat d'Isabel Casals, la germana de Muriel Casals, que s’ha integrat com a número 8 a les llistes de qui va ser alcalde fins l’any 2017.
Fernàndez ha destacat que la formació que lidera vol donar un nou impuls a l’àmbit del Vapor Turull. Això passa perquè en superfície el verd guanyi pes, l’edifici aculli equipament de caire cultural, i es creï un aparcament soterrat. L’alcaldable també opta per que sigui Alcaldia qui assumeixi les competències de cultura, i que des d’allí també es promocioni la llengua catalana com a idioma vehicular de l’activitat institucional.
Pel que fa a La Salut, planteja seguir els passos d’aquest mandat, estenent la festa des del santuari a la resta de la ciutat, amb talls de carrers i activitats arreu. Pel que fa a les biblioteques, Fernàndez aposta per crear-ne una de nova a la fàbrica Sallarès i Deu, a Gràcia, amb una antena que se situaria al barri de Merinals.
ERC vol revitalitzar el Vapor Turull i soterrar l'aparcament
La formació vol potenciar la cultura municipal des de l’alcaldia
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 07 de maig de 2019 a les 23:52
Actualitzat el 07 de maig de 2019 a les 23:55
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
