Mark Zuckerberg ha anunciat aquest dimarts que la xarxa social més popular presentarà novetats. El CEO de la companyia ha afirmat que Facebook tindrà un servei de cites per lligar amb altres contactes. L'objectiu és crear "relacions importants i de llarg recorregut" i "no només per a cites puntuals".
Segons el creador de la xarxa social, "els teus amics no veuran el teu perfil" i per tant, assegura que el servei de cites no emparellarà els usuaris amb els seus amics actuals. No estarà activada per defecte, haurà de ser l'usuari qui accepti utilitzar el servei. De moment, es desconeix quan entrarà funcionament aquesta eina, ja que no s'han donat gaires detalls.
Aquesta novetat no és l'única que ha anunciat Zuckerberg. També es crearà Clear History, una eina que permetrà a l'usuari veure els llocs web que envien informació a Facebook quan les fa servir, però també eliminar aquesta informació del compte que l'usuari tingui en els serveis de la companyia.
Facebook incorporarà un servei de cites per impulsar relacions
Societat
Mark Zuckerberg ha anunciat aquest dimarts diferents novetats
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
02 de maig de 2018 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
