La matinada de dissabte, del passat 17 de juliol, va reactivar-se el toc de queda de matinada, amb el vistiplau de la justícia es determinava la prohibició de circular per la via pública -excepte alguns casos concrets-, entre l'1 i les 6 de la matinada. Passats deu dies d'aquesta mesura, la Policia Municipal de Sabadell ha interposat 58 sancions.
Això suposa que en la darrera setmana, des del passat dilluns, dia 19, s'hagin comptabilitzat una quarantena, ja que en les primeres 48 hores de la tornada d'aquesta mesura que limita la mobilitat nocturna de la població van imposar-se 15 multes, a més d'una altra per beure a la via pública.
[mapatocdequeda]
I és que no només està prohibit estar al carrer durant aquesta franja del rellotge, també consumir, en el marc de les decisions preses per aturar l'augment de casos positius de la Covid-19 i capgirar les xifres d'ingressos hospitalaris. El toc de queda, si el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) torna a autoritzar-ho, s'allargarà una setmana més a Sabadell.
A la ciutat, es manté el reforç policial que es va dissenyar amb el final del segons estat d'alarma. Això vol dir, l'increment d'efectius en un 60% durant el cap de setmana i en el treball conjunt amb Mossos d'Esquadra.
[plantillacoronavirus]
Gairebé una seixantena de multes els primers deu dies de toc de queda a Sabadell
En l'última setmana es notifiquen una quarantena
ARA A PORTADA
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció
-
-
Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció
Publicat el 27 de juliol de 2021 a les 16:15
Actualitzat el 27 de juliol de 2021 a les 20:19
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat
Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat
On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
