La Crida per Sabadell ha estat molt contundent sobre el trasllat de la seu social del Banc Sabadell: "Bon vent i banca nova!". La formació ha reconegut que la decisió no els ha sorprès, perquè "forma part de l'estratègia de la por i pressió política" per intentar "aturar" el procés arrencat per Catalunya.
Ha titllat de "miserable" aquesta mesura que ha pres de "l'exclusiva defensa dels seus beneficis privats". Per aquesta raó, ha demanat "boicotejar" l'entitat financera, "i d'altres que actuïn amb aquesta mateixa lògica perversa", amb accions com ara: retirant els seus diners, donant de baixa els seus comptes i deixant d'operar-hi.
Des de la força política ha reclamat "una aposta clara i decidida" per la banca ètica i l'economia social i solidària.
D'altra banda, "davant d'aquesta intolerable acció de pressió", la Crida ha exigit al Banc Sabadell que "deixi d'utilitzar el nom de la nostra ciutat" per la "deslocalització i desarrelament" que comporta la decisió.
La Crida sobre el Banc Sabadell: «Bon vent i banca nova!»
Demana boicotejar l'entitat amb la retirada de diners i cancel·lació de comptes
Ara a portada
Publicat el 06 d’octubre de 2017 a les 20:04
Actualitzat el 06 d’octubre de 2017 a les 20:23
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat