Sant Quirze del Vallès celebrarà aquest diumenge el Dia Internacional de la Dansa amb una exhibició de les escoles de dansa locals al parc de les Morisques. La mostra coincideix amb l'Aplec del Mussol, que també omplirà aquest espai.
La dansa arrencarà a partir de les onze del matí a l'escenari de l'amfiteatre del parc, per on passaran els alumnes del Gimnàs Montserrat Creus, l’alumnat de la Paola Gutiérrez i el grup de Bollywood de l’AMPA Onze de Setembre. El Dia Internacional de la Dansa té lloc mundialment el 29 d'abril per commemorar el naixement de Jean-Georges Noverre, considerat el pare del ballet modern.
La dansa feta a Sant Quirze surt al carrer
El parc de les Morisques acullirà una mostra de les escoles locals
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
09 d’abril de 2016 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
