El projecte de l'Escola de Restauració, prevista per construir-se al conjunt arquitectònic Sallarès i Deu de Sabadell ha estat aprovada inicialment per la Junta de Govern Local, reunida aquest dilluns. El Centre d'Innovació Social Tecnològic tindrà un pressupost de 4,4 milions d'euros i un termini d'execució de 16 mesos.
El projecte pretén una rehabilitació integral de l'edifici per motius normatius, funcionals i de seguretat. L'objectiu de l'Ajuntament és oferir formació sobre les tendències en l'àmbit professional i necessitats reals a partir de continguts que siguin pràctics i, a més, innovadors. La superfície construïda que es recuperarà és de 2.200 metres quadrats.
Aquesta restauració compta amb el cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional FEDER dins la línia d'actuació Espai d'Innovació per la Cohesió Social, fet que suposarà una promoció de la "cohesió social, la inclusió i la lluita contra la pobresa".
El patrimoni industrial de Sallarès i Deu es troba al barri de Gràcia, concretament entre els carrers de Jacint Verdaguer, Cellers, Viladomat i Reina Elionor, però tot i això, s'ha decidit que l'escola de restauració estigui situada només a la parcel·la que es troba al Carrer Cellers, 69.
[noticiadiari]71/34094[/noticiadiari]
L'Escola de Restauració al conjunt fabril Sallarès i Deu, més a prop
S'aprova una inversió de més de quatre milions d'euros i un termini d'execució de 16 mesos
ARA A PORTADA
-
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Vaga de mestres: nou termòmetre per calibrar el conflicte amb Educació en plena ruptura sindical Gerard Mira Sánchez
-
«Anar a l'escola no pot ser un luxe»: famílies d'infants amb discapacitat denuncien la pèrdua del transport escolar Anna Mira Perich
Publicat el
19 d’octubre de 2021 a
les 15:30
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera
