Segueixen augmentant, i a fort ritme, els morts pel coronavirus a Catalunya, que ja superen els dos milers. Però també augmenta el nombre de persones que superen la infecció. Un total de 1.813 persones s'han recuperat de la Covid-19 aquest dimecres, segons les xifres proporcionades pel Departament de Salut. En total, la xifra de persones que han vençut el virus a Catalunya és de 21.804.
En les darreres 24 hores han perdut la vida per la Covid-19 244 persones als centres sanitaris, segons les dades comunicades pel Departament de Salut. La xifra està clarament per damunt de les 177 del dia anterior, tot i que per sota de les 262 de dilluns, que encara és el rècord absolut des que la pandèmia va arribar a Catalunya. En total, 2.093 persones han perdut la vida per la malaltia a Catalunya, segons les dades de Salut.
Pel que fa als contagis, en les darreres 24 hores s'han registrat 1.813 nous positius, per a un total acumulat de 21.804. D'aquests positius, un total de 1.855 persones estan en estat greu.
Quant al brot d'Igualada, Salut confirma un total acumulat de 608 positius de coronavirus SARS-CoV-2. Del nombre total de casos, 154 són professionals sanitaris. 98 persones han mort amb la Covid-19.
[noticiadiari]2/199532[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Més de 1.800 persones superen el coronavirus en 24 hores a Catalunya
La xifra de víctimes mortals d'aquest dimecres ha estat de 244
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Publicat el 01 d’abril de 2020 a les 23:22
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025