L'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès ha aprovat el Pla de Sensibilització per al 2016. El pla aplega una cinquantena d'activitats amb les quals es vol divulgar valors com la solidaritat, la tolerància i la diversitat cultural.
El programa es desenvoluparà al llarg de l'any i està consensuat amb la Taula de Solidaritat, formada per representants del consistori i les entitats solidàries locals Acció Solidària del Vallès, Cooperación y Ayuda, l’Ateneu del Món, ONG Nuevos Pasos, Fundació Benèfica Quetzal i Sant Quirze pels Infants.
Així, les propostes busquen sensibilitzar amb xerrades, cursos i talles, així com recaptar fins per als projectes que impulsen i per a situacions d'emergència.
ARA A PORTADA
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció
-
-
Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció
Publicat el 23 de març de 2016 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat
Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat
On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
