L'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès ha aprovat el Pla de Sensibilització per al 2016. El pla aplega una cinquantena d'activitats amb les quals es vol divulgar valors com la solidaritat, la tolerància i la diversitat cultural.
El programa es desenvoluparà al llarg de l'any i està consensuat amb la Taula de Solidaritat, formada per representants del consistori i les entitats solidàries locals Acció Solidària del Vallès, Cooperación y Ayuda, l’Ateneu del Món, ONG Nuevos Pasos, Fundació Benèfica Quetzal i Sant Quirze pels Infants.
Així, les propostes busquen sensibilitzar amb xerrades, cursos i talles, així com recaptar fins per als projectes que impulsen i per a situacions d'emergència.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
