La dona de 51 anys que ahir va resultar ferida greu en un accident de trànsit a Sant Cugat del Vallès ha mort aquest dijous a l'hospital de la Vall d'Hebron, on va ser traslladada. La dona viatjava de copilot en un turisme el conductor del qual va morir en el mateix moment de tenir lloc el sinistre.
La primera víctima era un veí de Rubí de 67 anys. El cotxe va xocar amb un camió que va fet la tisora a la B-30 cap a les onze de la nit. En el sinistre també va resultar ferit lleu un home de 40 anys, que va ser traslladat a l'Hospital de Terrassa.
Fins al lloc s'hi van desplaçar quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, quatre ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques i nou efectius dels Mossos d'Esquadra, que van tallar la via com a mesura preventiva.
Mor la dona ferida greu en un xoc entre un camió i un turisme aquest dimecres a Sant Cugat del Vallès
L'accident va provocar una altre víctima mortal, un veí de Rubí de 67 anys

ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 13 d’octubre de 2016 a les 21:53
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime