El futbol base català està de dol arran de la mort del futbolista de 15 anys Àlex García Laciana. L'Àlex era jugador de l'equip cadet de la Penya Blaugrana de Sant Cugat del Vallès, club que ha confirmat aquest diumenge el decés del jove, que en els últims mesos havia estat retirat dels terrenys de joc per lluitar contra una malaltia.
"L'Àlex era un bon jugador i encara millor persona estimat per a tothom. En els darrers temps ha hagut d'estar apartat dels terrenys de joc per lluitar en un altre camp. Però per molt lluny que estigués de Can Magí ell sempre portava l'escut de la Penya arreu. Se sabia tots els resultats de cada jornada de memòria de tots els equips", ha manifestat el club a través d'un comunicat.
Mor un futbolista de 15 anys de la Penya Blaugrana Sant Cugat
Àlex García portava mesos lluitant contra una malaltia
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
22 de gener de 2017 a
les 21:44
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
