Un motorista de 19 anys ha mort la matinada d'aquest diumenge a l'entrada sud de Sabadell, després de patir un accident de trànsit amb la seva motocicleta. Segons han informat des del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a NacióSabadell, han rebut l'avís a les 3.13 hores d'una caiguda de motorista a la carretera BV-1414, la de Bellaterra.
Concretament ha estat a l'alçada del carrer Bernat Metge, quan fonts municipals han detallat que la motocicleta circulava a gran velocitat per tal d'incorporar-se aquesta via, quan hauria fregat el bordó, s'ha decantat cap a l'esquerra i ha colpejat amb un arbre. El casc li ha sortit "disparat", situant-se al carril del sentit contrari de circulació.
Les dues unitats que ha enviat SEM, una d'avançada i una altra de bàsica, han intentat la reanimació del jove durant mitja hora. Com la víctima mortal és un veí de Barcelona, la Guàrdia Urbana s'ha encarregat d'avisar als familiars.
Fins al lloc dels fets, s'han mobilitzat, a més de dotacions del SEM, de la Policia Municipal de Sabadell i els Mossos d'Esquadra.
ARA A PORTADA
-
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Vaga de mestres: nou termòmetre per calibrar el conflicte amb Educació en plena ruptura sindical Gerard Mira Sánchez
-
«Anar a l'escola no pot ser un luxe»: famílies d'infants amb discapacitat denuncien la pèrdua del transport escolar Anna Mira Perich
Publicat el
02 de desembre de 2018 a
les 18:02
Actualitzat el
02 de desembre de 2018 a les
19:09
Et pot interessar
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
