Un motorista de 19 anys ha mort la matinada d'aquest diumenge a l'entrada sud de Sabadell, després de patir un accident de trànsit amb la seva motocicleta. Segons han informat des del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a NacióSabadell, han rebut l'avís a les 3.13 hores d'una caiguda de motorista a la carretera BV-1414, la de Bellaterra.
Concretament ha estat a l'alçada del carrer Bernat Metge, quan fonts municipals han detallat que la motocicleta circulava a gran velocitat per tal d'incorporar-se aquesta via, quan hauria fregat el bordó, s'ha decantat cap a l'esquerra i ha colpejat amb un arbre. El casc li ha sortit "disparat", situant-se al carril del sentit contrari de circulació.
Les dues unitats que ha enviat SEM, una d'avançada i una altra de bàsica, han intentat la reanimació del jove durant mitja hora. Com la víctima mortal és un veí de Barcelona, la Guàrdia Urbana s'ha encarregat d'avisar als familiars.
Fins al lloc dels fets, s'han mobilitzat, a més de dotacions del SEM, de la Policia Municipal de Sabadell i els Mossos d'Esquadra.
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
02 de desembre de 2018 a
les 18:02
Actualitzat el
02 de desembre de 2018 a les
19:09
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
