NacióSabadell sorteja cinc entrades dobles per veure aquest divendres, 18 de novembre a les 21:00 hores, l'espectacle 193: Problemi, una proposta de circ contemporani a càrrec de Laden Classe.
Quins problemes poden sorgir en el dia a dia d'una companyia de circ? Aquest és el fil conductor d'aquest espectacle que arrenca entregant als espectadors una llista amb les 193 dificultats possibles.
Es tracta d'un instrument que inspira de manera irònica el treball de la companyia, recopilant imprevistos, desventures, incidents més o menys greus, que els han passat en els dos anys que porten amb la creació. A mida que sorgeixen els problemes, arriben les solucions, a vegades les més absurdes.
Les disciplines de circ que es podran veure són: portés acrobàtics, roda Cyr, manipulació d’objectes, trapezi fix, parada de mans; i d’altres disciplines com dansa, teatre físic, clown, música en viu i arts marcials.
[formulariauto]367[/formulariauto]
Normes del Sorteig:
- Per participar al sorteig cal identificar-se amb nom, cognoms, telèfon de contacte, correu electrònic i indicar la població de residència.
- El termini per participar al sorteig es tancarà el proper divendres, 18 de novembre, a les 15:00 hores.
- NacióSabadell farà el sorteig i contactarà per telèfon amb el guanyador, a qui es demanarà el seu DNI. Si no respon a la trucada, automàticament es passarà al següent de la llista.
- Només es pot participar al sorteig una vegada.
NacióSabadell sorteja entrades per veure «193:Problemi»
Un sorprenen muntatge de circ contemporani que posa en escena les principals dificultats a què ha de fer front una companyia | L'espectacle tindrà lloc aquest divendres a La Vela de l'Estruch

- Gabriel Rufián, aquest dimecres al Congrés. -
- Congrés dels Diputats
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 17 de novembre de 2016 a les 14:00
Actualitzat el 17 de novembre de 2016 a les 14:01
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure