La plataforma Netflix de continguts audiovisuals per internet és coneguda per les seves polèmiques campanyes publicitàries. Fa uns mesos, va penjar un cartell gegant de la sèrie Narcos a la Puerta del Sol de Madrid, i també ha utilitzat les imatges de la violència policial de l'1-O er promocionar els nous capítols de la sèrie d'èxit Black Mirror. Ara, per anunciar la nova temporada de la sèrie Jessica Jones, ha fet seva una campanya de la CUP de Terrassa contra el "manspreading".
En concret, la plataforma ha inclòs franges publicitàries dins dels vagons de transport públic com el Metro de Barcelona i Madrid, així com els trens de Rodalies de la capital espanyola. Els cartells diuen: "Despatarrados? Cierra las piernas... ¡Gracias!". I va acompanyat de referències a la sèrie Jessica Jones, protagonitzada per una noia feminista.
Netflix fa campanya contra el «manspreading» al metro de Barcelona
La plataforma fa publicitat d'una de les seves sèries estrella
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’abril de 2018 a les 18:00
Et pot interessar
-
Obres per millorar l'accessibilitat al carrer de Sant Joan de Sabadell
-
Sabadell buidarà el llac del Parc Catalunya per culpa de la sequera
-
Dos nous passos elevats a la via Alexandra de Sabadell
-
Tres ferits a Polinyà per una fuita d'amoníac en una nau
-
L’antiga estació de Sabadell Rambla d’FGC acull unes pràctiques de la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
-
«Tornarem!»: mig miler de persones protesten contra el desallotjament de L'Obrera