L'Olivera, la botiga social de Badia del Vallès, ha iniciat la seva activitat. Es tracta d'un establiment on les persones que reben ajuts alimentaris poden anar a comprar. Així, els beneficiaris poden triar els productes que necessiten entre els aliments disponibles, però sota l'aparença d'una botiga convencional.
L'establiment se situa en un dels barracons del Casal dels Infants. És un projecte sorgit de la suma dels esforços de l’Ajuntament de Badia del Vallès i les entitats Voluntariat Social i Església Evangelista, per millorar el circuit de repartiment d’aliments a les famílies que reben ajuts alimentaris.
La compra es farà mitjançant punts que seran atorgats en funció del nombre de membres de la unitat familiar i altres criteris econòmics, que gestionen els Serveis Socials del consistori.
Obre les portes la botiga social de Badia
Societat
És un establiment per distribuir els ajuts alimentaris
- Imatge de la botiga | Ajuntament de Badia del Vallès -
- | Ajuntament de Badia del Vallès
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
03 de maig de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
