La conselleria de Salut deixarà de pagar 7,2 milions d'euros l'any a la Clínica del Vallès, com a conseqüència de la seva expulsió del Sistema Sanitari Integral d'Utilització Pública de Catalunya (Siscat) que es formalitzarà aquest agost amb la finalització del contracte amb aquest centre.
Aquesta és la xifra que el departament va pagar el 2014, segons les darreres dades de contractació del CatSalut, en concepte d'activitat complementaria per pal·liar les llistes d'espera i descongestionar els hospitals públics de la zona, com el Parc Taulí.
En el cas de l'Hopsital General de Catalunya, el centre ubicat a Sant Cugat del Vallès va rebre 15,6 milions d'euros el 2014. Així, la sortida dels dos centres de la xarxa pública, que és una de les mesures recollides en el pla de xoc social acordat entre JxSí i la CUP, suposarà que la conselleria de Salut deixi de pagar uns 22 milions d'euros a l'any.
Salut deixarà de pagar més de 7 milions d'euros a la Clínica del Vallès
Ara a portada
Publicat el 22 de març de 2016 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat