La conselleria de Salut deixarà de pagar 7,2 milions d'euros l'any a la Clínica del Vallès, com a conseqüència de la seva expulsió del Sistema Sanitari Integral d'Utilització Pública de Catalunya (Siscat) que es formalitzarà aquest agost amb la finalització del contracte amb aquest centre.
Aquesta és la xifra que el departament va pagar el 2014, segons les darreres dades de contractació del CatSalut, en concepte d'activitat complementaria per pal·liar les llistes d'espera i descongestionar els hospitals públics de la zona, com el Parc Taulí.
En el cas de l'Hopsital General de Catalunya, el centre ubicat a Sant Cugat del Vallès va rebre 15,6 milions d'euros el 2014. Així, la sortida dels dos centres de la xarxa pública, que és una de les mesures recollides en el pla de xoc social acordat entre JxSí i la CUP, suposarà que la conselleria de Salut deixi de pagar uns 22 milions d'euros a l'any.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de març de 2016 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
