Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest diumenge circularan bandes de núvols alts i mitjans a partir del matí, que aniran augmentant progressivament fins a deixar el cel molt ennuvolat o cobert a partir del vespre. A banda, a partir de mitja tarda creixeran nuvolades al Pirineu i Prepirineu i a l'interior del quadrant nord-est, on el cel quedarà molt ennuvolat.
A partir de migdia s'esperen xàfecs a zones de muntanya, que a partir del vespre es desplaçaran cap al sud-est fins afectar altres punts del territori, fins i tot del litoral. Els xàfecs seran d'intensitat entre feble i moderada i acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants, si bé, a l'interior del quadrant nord-est i al litoral central seran localment forts i abundants. Aniran acompanyats de tempesta i no es descarta que de calamarsa.
La temperatura mínima serà lleugerament més baixa, mentre que la màxima experimentarà un descens entre lleuger i moderat.
Setembre arriba amb ruixats i descens del termòmetre
Hi ha un avís per intensitat de pluja cap al vespre
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
31 d’agost de 2019 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
