La Policia Municipal de Sabadell va denunciar tres conductors beguts al volant, implicats en accidents de trànsit el passat cap de setmana. De fet, es van concentrar en poc més de deu hores. Des de poc abans de les 18 hores de divendres i fins a les tres de la matinada de dissabte.
El primer, el cos policial va rebre l'avís a les 17.55 hores, al carrer Budapest, 63, per una topada entre dos turismes. En el test d'alcoholèmia el conductor, un home de 46 anys, va donar positiu amb un resultat de 0,57 mg/l -la taxa màxima permesa és de 0,25-. El van denunciar per un presumpte delicte contra la seguretat viària per conduir sota la influència de begudes alcohòliques i per un altre presumpte delicte per conduir amb el permís retirat per sentència judicial.
Menys de tres hores després, en van enxampar un altre, un home de 42 anys, que gairebé triplicava la taxa màxima permesa: 0,71 mg/l. Va ser al carrer Viladomat amb la Rambla Iberia, Els agents el van denunciar per un presumpte delicte contra la seguretat viària per conduir sota la influència de begudes alcohòliques i li van immobilitzar el vehicle.
Per últim, a les 3.52 hores de dissabte, es va produir un accident de trànsit al carrer Calvet Estrella, 104. Un xoc entre dos cotxes que va afectar un tercer estacionat. En la prova d'alcoholèmia va donar positiu: 0,43. També va quedar denunciat.
Tres accidents de trànsit amb conductors beguts en menys de deu hores a diferents punts de Sabadell
Societat
En un dels sinistres la topada entre els dos turismes afecta un tercer estacionat
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
24 de desembre de 2019 a
les 08:15
Actualitzat el
07 de març de 2024 a les
12:34
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
