Un incendi ha cremat aquest diumenge a la tarda un vehicle que estava aparcat a l'interior d'un garatge al barri de Poblenou, a Sabadell. Els fets han passat al carrer de la Bona-sort, per causes que es desconeixen.
L'avís s'ha rebut a les 17.32 hores, motiu pel qual Bombers ha destinat cinc vehicles al lloc dels fets. A més, hi ha anat el cap de guàrdia, que es troba a la central de Cerdanyola del Vallès.
Els Bombers han apagat les flames del vehicle, que s'havien originat a la planta -1. Posteriorment, han ventilat el soterrani de l'edifici.
Un incendi calcina un cotxe en un pàrquing soterrat al Poblenou de Sabadell
Bombers hi ha destinat cinc vehicles
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2019 a les 18:45
Actualitzat el 04 d’agost de 2019 a les 18:58
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure