Un motorista va resultar ferit en un accident de trànsit aquest dilluns al migdia al lateral d'accés a l'autopista C-58, a Terrassa.
Poc abans de les tres de la tarda, el servei d'emergències del 112 va sol·licitar la presència de la Policia Municipal al lloc dels fets, on també es va desplaçar una ambulància. Segons sembla, el motorista va caure a l'asfalt després de perdre el control de la seva motocicleta a causa d'una avaria.
L'ambulància va traslladar el motorista al servei d'urgències de l'Hospital de Terrassa, on va ser atès de les seves lesions.
Un motorista resulta ferit en perdre el control de la moto a la C-58
Una avaria va provocar que acabés caient del vehicle
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2017 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
