Els treballadors de SRCL Consenur a Sant Quirze del Vallès, empresa dedicada a la recollida i transport de residus, han convocat una vaga indefinida per a tots els dilluns a partir del dia 13 de desembre.
La plantilla exigeix a la direcció una solució per evitar la discriminació salarial que actualment hi ha entre companys que ocupen un mateix lloc de treball, segons ha informat CCOO en un comunicat, que també reclama una millora dels mitjans laborals i de les instal·lacions.
La protesta ja s'ha comunicat al Departament de Treball i Empresa que, a la vegada, ha decretat uns serveis mínims del 25%, cosa que el sindicat ha qualificat "d'abusius".
Vaga indefinida de la plantilla de SRCL Consenur a Sant Quirze
Comença aquest dilluns i es repetirà aquest mateix dia cada setmana per reclamar el final de la discriminació salarial
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 12 de desembre de 2021 a les 13:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
