El Regne Unit ja és fora de la Unió Europea; però quina és la traducció real d'aquesta nova realitat i com afectarà el comerç? És per aquest motiu que s'ha organitzat a Sant Cugat una jornada tècnica per avaluar l'impacte i efectes de les mostres comercials a les duanes a causa del Brexit.
El proper dijous 20 de febrer, la Casa de Cultura acollirà una jornada impartida pel CEO d'Appsesor i formador i consultor especialista en comerç internacional, Albert García Triu. L'obertura de l'acte serà presentat per la tinència d'alcaldia de Promoció Econòmica, Ocupació i Comerç, Elena Vila.
L'objectiu de la cita, organitzada per Mail Boxes Etc Airport, serà donar resposta a preguntes com: Per què quan faig un enviament d'una mostra comercial ens comporta tants problemes? Com es declara a les duanes? Què passarà a partir d'ara amb les importacions i exportacions després de l'aplicació del Brexit?
Jornada tècnica a Sant Cugat sobre la implicació i els efectes comercials a les duanes a causa del Brexit
Què passarà a partir d'ara amb les importacions i exportacions després de l'aplicació del Brexit?
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de febrer de 2020 a les 14:56
Et pot interessar
-
Economia Grifols torna a caure a borsa: Gotham qüestiona les seves pràctiques comptables
-
Economia Eduard Torres, nou president de Sant Cugat Empresarial
-
Economia Esade, entre les 20 millors escoles de negocis del món
-
Economia PIMEC Vallès Occidental preveu un creixement econòmic moderat per al 2024
-
Economia Grifols declara la guerra a Gotham pel dany financer i reputacional causat
-
Economia Grifols s'estavella a la borsa després de ser acusada de manipular els comptes