La cacera de bruixes, l'eix central del documental del mes dels Amics de la UNESCO de Sant Cugat

Disponible del 10 al 24 de març, el film "The letter" retrata la realitat de moltes dones kenianes acusades de bruixeria

Publicat el 10 de març de 2021 a les 16:00
L'associació Amics de la UNESCO de Sant Cugat presenta el documental d'aquest mes, disponible del 10 al 24 de març. Aquest cop és el torn de The letter, un llargmetratge que posa en evidència els valors de les comunitats rurals, el poder femení i l'amor intergeneracional d'un net que lluita per evitar que assassinin la seva àvia, acusada de bruixeria. 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4LU3EjYmVWQ[/youtube]
Es tracta d'un retrat de la vida de moltes dones kenianes i que es pot extrapolar a la Catalunya de la Inquisició. The letter, està dirigit per la compositora i cineasta keniana Maia Lekow i l'australià Christopher King. El documental, nominat a diversos premis, es pot veure online a través de la pàgina web de l'associació en versió original en anglès, suahili i giriama subtitulada en català.