Sant Cugat Comerç presenta la nova campanya «Enamorats de tu»

La iniciativa fomenta el comerç de proximitat i incentiva les compres a la ciutat

Publicat el 03 de febrer de 2020 a les 16:00
L'associació Sant Cugat Comerç ha presentat la nova campanya "Enamorats de tu" per acompanyar el dia de Sant Valentí. Una iniciativa que té com a objectiu fomentar el comerç de proximitat i incentivar les compres a la ciutat. Enguany, l'edició comptarà amb la participació d'una cinquantena de comerços associats i es desenvoluparà del 10 al 15 de febrer.

L'origen d'aquesta campanya es remunta fins a l'any 2014; i aquest any, les botigues adherides obsequiaran amb una piruleta en forma de cor a tots els clients que realitzin una compra durant tota la setmana.

Des de l'associació recorden a tots els clients passar la targeta "Sant Cugat a la Butxaca" durant la campanya, per tal d'acumular punts i poder bescanviar-los pels premis que ofereixen cadascun dels establiments on habitualment realitzen les seves compres.

«Estocs a Fora d'Hivern»

Per altra banda, la nova edició dels "Estocs a Fora d'Hivern" està a punt de donar el tret de sortida. Aquest dissabte 8 de febrer, l'Associació Sant Cugat Comerç torna a organitzar una de les activitats més populars a l'eix comercial del municipi vallesà. Segons comenta l'entitat, el "leitmotiv" de l'activitat serà un cop més, que la cinquantena de comerços participants puguin reduir els estocs dels seus magatzems, i que els clients puguin aprofitar els darrers dies de rebaixes d'hivern.

El gerent de Sant Cugat Comerç, Jesús Carballo, ha indicat que aquest any han decidit avançar l'activitat perquè s'havien adonat que "a finals de febrer molts comerços ja no tenien rebaixes, tot i que estaven marcades i regulades fins el 6 de març". Carballo mostra la seva confiança en l'esdeveniment i que tingui una bona resposta de la ciutadania per "ajudar a enfortir el comerç local i de proximitat".

Sant Cugat Comerç

Una associació que dinamitza el comerç de Sant Cugat del Vallès, representa i defensa el sector del comerç i dinamitza la restauració. L'entitat "és i pretén ser" el departament de màrqueting, formació i noves tecnologies del col·lectiu de la ciutat.