El Consell ha elegit Mur per unanimitat tot valorant la seva "proposta innovadora, l’enfocament periodístic de l’actualitat i l’esperit crític"; així com el seu "exhaustiu coneixement del teixit sociocultural i de la problemàtica social local". A banda, també s'ha posat en relleu la mirada que demostra Mur "sobre què ha de ser Cugat Mèdia i el seu posicionament en els actuals temps de canvi del sector comunicatiu".
Així doncs, finalitza el procés de selecció que es va encetar al juny del 2023; tot i que el Consell ja havia anunciat la intenció de fer una convocatòria pública el juliol de 2022 en no ratificar l'anterior directora Mònica Lablanca.
El setembre de l’any passat, es van seleccionar nou candidats que van haver de passar una prova psicotècnica i una valoració d’una Comissió de Valoració formada pels periodistes Sílvia Barroso, Arantxa Díez i Xavier Giró. D’acord amb les bases del concurs, la comissió va puntuar cadascuna de les propostes i va triar quatre finalistes per a la darrera fase, l’entrevista amb els membres del Consell: Xavier Casanovas, Mont Carvajal, Albert Solé i Cristina Mur.
Després de la renúncia de Casanovas per la seva incorporació a Badalona Comunicació, el Consell va entrevistar-se amb la resta de candidats el 10 de gener, moment en què van valorar el projecte de Mur com a la millor proposta de les presentades. La seva incorporació serà efectiva aquest mes de febrer a l'espera dels tràmits administratius ordinaris.
El Consell d’Administració de l’EPEL Cugat.cat està format per la presidenta Emma Ansola i els vocals Mireia Puente, Jofre Llombart, Jaume Vilalta i Miguel Pérez Quintanilla.