«Joves amb solucions»: tres santcugatencs emprenedors participaran en el programa Explorer
L'objectiu és que contribueixin a resoldre els objectius de desenvolupament sostenible indicats per les Nacions Unides
Ara a portada
Publicat el 19 de gener de 2023 a les 16:05
La Masia de Can Serra de Rubí va acollir ahir a la tarda l'acte d'inauguració del Programa Explorer "Joves amb solucions". Una iniciativa d'impuls i suport a l'emprenedoria que promouen els Ajuntaments de Sant Cugat, Cerdanyola i Rubí, juntament amb el Parc de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Enguany s'han seleccionat 25 joves vallesans -dels quals 3 són santcugatencs- que durant els pròxims tres mesos desenvoluparan una quinzena de projectes per desenvolupar "idees de negocis sòlides, viables i sostenibles" emmarcats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) 2030 de l'Organització de les Nacions Unides (ONU).
La formació es farà en un format semipresencial i comptarà amb continguts digitals orientats a completar reptes i plantilles de treball, sessions de Q&A amb experts que ajudaran els participants a completar les tasques setmanals, sessions en línia amb referents del món de l'emprenedoria i esdeveniments presencials.
Promoguda pel Banc Santander, aquesta iniciativa també compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.
Et pot interessar
-
L'escola Gerbert d'Orlhac crea unes àudio-guies per visitar Sant Cugat
-
L'Associació de Veïns de Volpelleres demana que es descarti la Guinardera com a ubicació de l'escola La Mirada
-
El mestre de la Salle i el Viaró acusat d'agressió sexual nega els fets
-
Tres detinguts per robatoris a zones comercials de Sant Cugat