En el cas de l'Assemblea de la Bici diuen que és "una bona idea", però no "prioritària". Des de l'entitat, expliquen a NacióSantCugat que quan els van presentar la proposta van preveure que seria una mesura "espectacular" i que generaria molt debat, però que ells van reclamar prioritzar la construcció d'interconnexions entre els barris i municipis del voltant de Sant Cugat.
Malgrat tot, consideren que és una acció positiva que farà "recular el cotxe" i en la que "hi guanyarem tots". El coordinador de l'Assemblea, Ernest Vidal, es mostra comprensiu amb les crítiques que formulades des de Sant Cugat Comerç, però apunta que és una iniciativa que a la llarga els acabarà afavorint. "Sempre que es vianitza alguna zona, el comerç s'espanta; però quan porten cinc anys, el canvi sempre ha estat a millor", assegura Vidal.
[noticia]2568[/noticia]
"Al final, l'objectiu és saber quina ciutat volem, i Sant Cugat té tots els ingredients per ser una ciutat increïble", exposa el coordinador de l'entitat. A més, senyala que s'ha d'"aprofitar aquest moment" de pre-desconfinament per fer "actuacions tàctiques" i redissenyar l'espai viari per prioritzar l'ús dels vianants i bicicletes abans que sigui massa tard i el trànsit del vehicle privat es recuperi.
[noticiadiari]94/2409[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202691[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202721[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]