03
de juny
de
2020, 17:23
Actualitzat:
17:39h
Amb la voluntat de donar suport a l’activitat econòmica per al manteniment del teixit empresarial de la ciutat i, alhora, apostar per l’economia local i els productes i serveis de proximitat, l’Ajuntament de Sant Cugat posa en marxa un nou servei d’assessorament i acompanyament per inscriure’s al Registre Electrònic d’Empreses Licitadores (RELI).
La mesura forma part del pla de contingència impulsat per l’Ajuntament per a la reactivació de l’economia local en el contex de la Covid-19. Segons el Consistori, optar a ser proveïdor de les administracions públiques pot permetre diversificar les fonts d’ingressos i, com a conseqüència, pot representar una salvaguarda per a l’activitat econòmica. El servei, que oferiran professionals especialitzats, inclourà assessorament i acompanyament individualitzat per a la realització i presentació dels tràmits i documents necessaris.
Què és el Registre Electrònic d’Empreses Licitadores (RELI)?
Amb la Llei de contractes del sector públic que va entrar en vigor l’any 2017, una part destacada de les licitacions i contractes de les administracions públiques requereixen que les empreses que vulguin participar estiguin inscrites al RELI, registre administratiu electrònic on consten les dades de l’empresa per tal de simplificar els tràmits entre les administracions.
L’obligatorietat, però, s’estén cada dia més a altres procediments de licitacions i contractacions, i resulta més important que mai que les empreses realitzin una correcta inscripció i aportin la documentació adequada per poder optar en les mateixes condicions a aquestes licitacions i contractes.
Les empreses interessades s’han d’adreçar a l’OAE com ho fan habitualment, a través del formulari web i l’equip tècnic els atendrà al més aviat possible. En els darrers mesos, l’àmbit de Promoció Econòmica de l’Ajuntament ha adaptat el seu servei i disposa de diferents mesures de suport a comerços, persones autònomes i pimes per fer front a l’excepcional situació provocada per la Covid-19.
La mesura forma part del pla de contingència impulsat per l’Ajuntament per a la reactivació de l’economia local en el contex de la Covid-19. Segons el Consistori, optar a ser proveïdor de les administracions públiques pot permetre diversificar les fonts d’ingressos i, com a conseqüència, pot representar una salvaguarda per a l’activitat econòmica. El servei, que oferiran professionals especialitzats, inclourà assessorament i acompanyament individualitzat per a la realització i presentació dels tràmits i documents necessaris.
Què és el Registre Electrònic d’Empreses Licitadores (RELI)?
Amb la Llei de contractes del sector públic que va entrar en vigor l’any 2017, una part destacada de les licitacions i contractes de les administracions públiques requereixen que les empreses que vulguin participar estiguin inscrites al RELI, registre administratiu electrònic on consten les dades de l’empresa per tal de simplificar els tràmits entre les administracions.
L’obligatorietat, però, s’estén cada dia més a altres procediments de licitacions i contractacions, i resulta més important que mai que les empreses realitzin una correcta inscripció i aportin la documentació adequada per poder optar en les mateixes condicions a aquestes licitacions i contractes.
Les empreses interessades s’han d’adreçar a l’OAE com ho fan habitualment, a través del formulari web i l’equip tècnic els atendrà al més aviat possible. En els darrers mesos, l’àmbit de Promoció Econòmica de l’Ajuntament ha adaptat el seu servei i disposa de diferents mesures de suport a comerços, persones autònomes i pimes per fer front a l’excepcional situació provocada per la Covid-19.