Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí d'Amposta de 32 anys que va patir un accident la matinada del passat diumenge, abandonant el vehicle bolcat al mig de la carretera i, posteriorment, donant positiu en la prova d'alcoholèmia així com conduint sense punts al carnet.
Segons fonts policials, el conductor va patir un accident a la carretera T-344 entre Amposta i Masdenverge (Montsià) però va marxar del lloc dels fets deixant el turisme ocupant un sentit de la circulació en un tram de via sense il·luminació, proper a una corba i un canvi de rasant, posant en greu risc la resta d'usuaris. L'home va ser detingut posteriorment al seu domicili i se l'acusa de tres delictes contra la seguretat viària.
Abandona el cotxe després d'un accident, begut i sense carnet
Els Mossos acusen el veí d'Amposta que conduïcontra la seguretat viària
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de desembre de 2011 a
les 14:22
Et pot interessar
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
-
Societat
El govern espanyol prohibeix als menors de 15 anys conduir en patinet elèctric
-
Societat
Illa promet 400 milions d’euros anuals en infraestructures per superar el «dèficit d'inversions»
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
